Sitemize reklam vermek için yorumkat@yandex.com adresine mail atabilirsiniz
Sayfa 1/3 123 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 10 arası
  1. #1
    Yorum Üstadı ***SoN DuRaK*** - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.03.2006
    Yer
    Ankara / Batıkent
    Mesajlar
    3.500
    Rep Gücü
    4276

    Standart evden kaçma bahaneleri....


    ya artık evde oturmak istemiyorum öyle ha deyincede evden çıkamıyorum anneme sevgilimle buluşcam desem saçlarımı yolar... eee ben nasıl dışarı çıkıcam önerisi olan varmı?kızlar iyi bilir bu tür pembe yalanları
    Her Sözümüz Dudaklarda Gülüş Oldu,
    Dönmek İhtimali Yok Artık,
    O Gülüşler Düş Oldu...

  2. #2
    ForumTAkolik mızmız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.11.2006
    Yer
    İZMİR
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.559
    Rep Gücü
    4294

    Standart


    kaç yaşındasın önce ona göre sölim


    ASKER VURULUNCA DEĞİL, UNUTULUNCA ÖLÜR....


  3. #3
    ForumTAkolik New Times - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.12.2006
    Yer
    SaNaNe
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2.408
    Rep Gücü
    3236

    Standart


    Alıntı mızmız Nickli Üyeden Alıntı [Ziyaretçiler üye olmadan, üyelerimiz ise konuya mesaj yazmadan linkleri görüntüleyemezler.Hemen ÜYE OL!]
    kaç yaşındasın önce ona göre sölim
    alemsın

    bende kısmı erkekmı bu dıye dusundum

    tam cıkaramadımda kıslara soralım demıs

    arkadasın pc cı bosulmus bır bakıcam de bence bu numara geneld e tutar yasın falan onemı yok
    Sevmek Bir Hissi Müdafa Etmeyi
    Ve
    Beklemeyi Bilmektir.








    Timsahın Gözyaşları . !!!


    Benimle problemin varsa 8797 ye New Times yaz boşluk bırak problemini yaz cevabı cebine gelsin


  4. #4
    YorumKolik gürsoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.01.2006
    Yer
    PAMUKKALE
    Yaş
    25
    Mesajlar
    869
    Rep Gücü
    3305

    Standart

    anne ben yutta kalcam bugün dedin mi tamam diyo ondan sonra istedigin yere git..

  5. #5
    ForumTA Bağımlısı uA-slan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.11.2006
    Yer
    Ali Sami Yen CEHENNEMİNDEN
    Yaş
    25
    Mesajlar
    557
    Rep Gücü
    1530

    Standart

    Alıntı gürsoy Nickli Üyeden Alıntı [Ziyaretçiler üye olmadan, üyelerimiz ise konuya mesaj yazmadan linkleri görüntüleyemezler.Hemen ÜYE OL!]
    anne ben yutta kalcam bugün dedin mi tamam diyo ondan sonra istedigin yere git..




    aynısını bende sölüyom ama annem hmn hocayı arıyor

    ben onun yerine açıkca sölemeyi tavsiye edeyorum !!!

  6. #6
    TuningTA
    Üyelik tarihi
    16.02.2006
    Yer
    αΠЌǻЯα..
    Yaş
    27
    Mesajlar
    2.829
    Rep Gücü
    4244

    Standart

    mesela sey olabilir .
    - Baba valla arkadaşın anneannesinin üvey kardeşi ölmüş yaw
    - Ben arkadaşlaradan bi kitap alacam biraz da ders calısır gelirim
    - bugün bari bahanesiz izin ver yaaa ..D:

    pek yemiyolar da nese bunlarla idare et














    Bye bye.

  7. #7
    Avrupa Fatihi simpson - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.12.2006
    Yer
    Mute Street
    Yaş
    31
    Mesajlar
    1.688
    Rep Gücü
    3807

    Standart

    Ben annemden hiç izin almadım onun için hiç bilmiyorum.Hemde kızlar bilir bu işi demişin ama ben erkeğim
    .
    .

    JUST DO IT
    .
    .

  8. #8
    ForumTA Bilgini zimr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.11.2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    3.490
    Rep Gücü
    4201

    Standart

    artık devir öyle bir devir ki;
    evden kaçmamak için bahaneye ihtiyaç var.

  9. #9
    Avrupa Fatihi Kızıla Boyalı Saçlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.12.2005
    Yer
    Kalabalığın ortasından...
    Yaş
    32
    Mesajlar
    4.414
    Rep Gücü
    4455

    Standart

    Ben bir zelaya bakıp geliyorum diyorum Gidiş o gidiş
    ***Kalabalığın ortasındaki yalnızlık***




    Hoşçakalın ve Mutlu Kalın....

  10. #10
    Avrupa Fatihi McBr@in - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.09.2006
    Yer
    Yeditepe
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.284
    Rep Gücü
    2843

    Standart

    Hiç bişey deme şimdi geliom ben de dışarı çık ondan sonra saat kaçda eve gidersen git bi kaç akşam eve geç git ondan sonra otomatikmen alışırlar zaten
    Bu sefer nerdeydin soruları başlar
    Hiiiç buralardaydım arkadaşlarla takıldım dersin
    Kim o arkadaşların derse arkadaşlarının içinden ailenin sevdiği arkadaşlarının ismini ver her arkadaşınında ismini verme





    Since 1-4 53

Sayfa 1/3 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •